K52020-11-19T10:06:29+01:00

NOWY KIROVETS K-5

Ciągnik rolniczy ogólnego przeznaczenia, napęd na 4 koła, rama przegubowa.

SIŁA, KOMFORT, NIEZAWADNOŚĆ

Moc:

250 KM, YAMZ-53645

Masa:

11 000 … 14 500 kg

Układ zawieszenia:

kategoria III, udźwig 8100 kg

Skrzynia biegów:

Automatyczna skrzynia biegów T5 z układem sterowania KOMANDPOST-2

Zawieszenie:

oś przednia resorowana, oś tylna sztywno zamocowana

NA PRZYKŁAD

Model: K-525 PREMIUM

Kirovets K-525 – uniwersalny ciągnik rolniczy najbardziej wydajny dla gospodarstw o uprawie od 500 ha do 2000 ha.

K-525 sprawdzi się idealnie tam, gdzie potrzeba dużej siły uciągu wraz z łatwym manewrowaniem, przede wszystkim do rozwiązywania następujących zadań:

  • częsty transport sprzętu na odległe pola drogami publicznymi,
  • podczas pracy na małych polach konturowych.

GALERIA

Podstawowe parametry K-525

  • Masa eksploatacyjna 11 000 kg (bez dodatkowego balastu) 
  • Silnik: diesel, 250 km, 2300 obr/min, 1100 N * m – Skrzynia biegów T5 z KOMANDPOST: zautomatyzowana produkcja PTZ, 16F-8R- Tylny WOM 540 obr/min (opcja) 
  • Osie napędowe z blokadą mechanizmu różnicowego, Oś przednia pod resorowana – Opony: 23, 1R26 
  • Układ hydrauliczny urządzenia roboczego o maksymalnej wydajności 210 L/min. Przepływ  przez jedną sekcję rozdzielacza hydraulicznego 95 l/min. 
  • Zawieszenie tylne: Kategoria III z regulacją mocy i pozycji, udźwig 8100 kg. – Zaczep transportowy. 
  • Kabina ze zintegrowaną ramą ochronną, całkowicie metalowa, dwumiejscowa, hermetyczna,  z ogrzewaniem, wentylacją i klimatyzacją.

Silnik

Moc nominalna 250 km (184 kW)
Model silnika  YAMZ-53645
Typ: Diesel, czterosuwowy, chłodzony cieczą,
turbodoładowany, chłodzony powietrzem doładowującym,
sterowany elektronicznie, układ zasilania typu Common-Rail
Cylinder rzędowy, 6-cyl.
Objętość robocza 6,65 l.
Prędkość znamionowa 2300 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 1100 Nm
Prędkość obrotowa podczas maks. momentu obrotowego 1300 … 1600 obr./min
Specyficzne zużycie paliwa  168 g / KM * g (229 g/kW/godz.)
Klasa ekologiczna Stage IIIa
Zbiornik paliwa, L. 2×250

Skrzynia zmiany biegów:

Zautomatyzowane T5 produkcji PTZ.
Sterowanie KOMANDPOST
Bieg 16 do przodu / 8 do tyłu.
Prędkość maksymalna 33 km/h.

Wymiary i masa:

Podstawa 3200 mm
Długość (z podniesionym zawieszeniem) 7100 mm
Szerokość 2540 mm
Rozstaw kół 1930 mm
Wysokość 3700 mm
Prześwit (pod osią przegubu) 450 mm
Najmniejszy promień skrętu (na kole zewnętrznym) 6500 mm
Rozmiar opon 23,1R26
Masa eksploatacyjna na pojedynczych kołach 11 000 kg

Mosty:

Z samoblokującymi mechanizmami różnicowymi, w skład mostu wchodzą zunifikowane przekładnie kół typu planetarnego. Przednia Oś napędowa na podłużnych resorach półeliptycznych z teleskopowymi amortyzatorami hydraulicznymi. Tylna Oś napędowa jest sztywno zamocowana.Hamulce tarczowe z napędem pneumohydraulicznym.

Miejsce robocze operatora:

Kabina

Ze zintegrowaną ramą ochronną, całkowicie metalową, dwuosobową, hermetyczną, z ogrzewaniem, wentylacją i klimatyzacją.Zaczerpnięty z K 7M, o zwiększonej przestrzeni wewnętrznej i lepszej izolacji akustycznej.Zmiana biegów za pomocą joysticka.Sterowanie za pomocą pompy hydraulicznej.System sterowania nowej generacji „KOMMANDPOST 2”: joystick sterowania skrzynią biegów, przyciski sterowania EHR, zaczep i 4 sekcje znajdują się na podłokietniku fotela pneumatycznego.

Mikroklimat

System klimatyzacji jest oddzielny i agregowany. Maksymalna temperatura w ciepłym okresie roku nie przekracza 28°C, Minimalna w zimnym okresie-nie mniej niż 14°C.

Zaczep:

Zawieszenie tylne

Trzypunktowy, kat. III, maks. udźwig 8100 kg
Zaczep przedni (opcjonalnie)

Zaczep wahadłowy (opcjonalnie)

Maksymalne obciążenie pionowe 4600 kg
Urządzenie trakcyjno-zaczepowe typu winda

Zaczep holowniczy typu podnośnikowego

TSU-3V („widelec”) i TSU-3K („hak”)
Wałek odbioru mocy (opcjonalnie)
Dwie prędkości 540/1000, z zaworem wolnego startu, z wymiennymi chwytami WOM.

Napęd urządzenia roboczego:

Układ hydrauliczny sprzętu roboczego

Połączony układ hydrauliczny sprzętu roboczego i ciągnika z pojedynczym zbiornikiem hydraulicznym. Pompa tandem osiowo-tłokowa 100 cm3 + zębatka 40 cm3 do sterowania. Maksymalna wydajność 210 l/min. 5-sekcyjny, sterowany elektrycznie rozdzielacz hydrauliczny wyniesiony na pół ramę ładunkową, przepływ przez jedną sekcję do 95 l/min. Wolne (jedna sekcja zajęta przez zawieszanie) 4 regulowane zawory, wolny spływ. Konwerter 24/12 V z prądem 50 amperów. Zestaw do przenoszenia mocy (Power Beyond) (opcjonalnie).

Konwerter 24/12 V z prądem 50 amperów.

Zestaw do przenoszenia mocy (Power Beyond) (opcjonalnie).

Łączniki:

Zawieszenie tylne
Trzypunktowy, kat. III, maks. udźwig 8100 kg
Zaczep przedni (opcjonalnie)

Zaczep wahadłowy (opcjonalnie)
Maksymalne obciążenie pionowe 4600 kg
Urządzenie trakcyjno-zaczepowe typu winda

Zaczep holowniczy typu podnośnikowego
TSU-3V („widelec”) i TSU-3K („hak”)
Wałek odbioru mocy (opcjonalnie)
Dwie prędkości 540/1000, z zaworem wolnego startu, z wymiennymi chwytami WOM.

Racjonalny i wygodny

Kirovets K-525 – uniwersalny ciągnik rolniczy najbardziej wydajny dla gospodarstw o uprawie od 500 ha do 2000 ha.

K-525 nadaje się do dużych gospodarstw rolniczych, przede wszystkim w celu rozwiązania następujących problemów:

  • częstych przejazdów na odległe pola na drogach publicznych,
  • prace na polach mało-powierzchniowych

Koncepcja ciągnika K-525 to szeroka funkcjonalność z naciskiem na jakość, komfort i wygodę pracy człowieka.

Kirovets K-525

uniwersalny cignik rolniczy najbardziej wydajny dla gospodarstw o uprawie od 500 ha do 2000 ha.

Funkcjonalność

Ciągnik KIROVETS K-525 wyposażony jest w systemy do wykonywania prac uprawowych i przedsiewnych, siewu, ochrony roślin, prac pomocniczych i transportowych:

  • Nowoczesny rosyjski ekonomiczny diesel z elektronicznym wtryskiem(standard środowiskowy STAGE IIIa)
  • Nowoczesna, zautomatyzowana transmisja i wymiary transportowe, pozwalające efektywnie poruszać się po drogach o różnym poziomie bez dodatkowego uprawnienia
  • Mocna hydraulika sprzętu roboczego, wahadło doczepne, zaczep o regulowanej wysokości (multilift), tylny i przedni układ zawieszenia, tylny dwubiegowy WOM zapewniają agregację z nowoczesnym i obiecującym narzędziem
  • Tradycyjna rama zawiasowa dla ciągnika Kirovets zapewnia najlepszą wagę, przyczepność, wysoką przepuszczalność i zwrotność w najtrudniejszych warunkach drogowych
  • Cicha, przestronna kabina wyposażona w klimatyzację, ogrzewanie, komputer
  •  Zestaw kołowy

Jakość w każdym elemencie

Przy projektowaniu ciągnika zastosowano nowoczesne oprogramowanie i bazy danych, a także nowe progresywne metody organizacji procesów projektowania i testowania. Nad procesem projektowania i produkcji kontrolę sprawują specjaliści z różnych działów firmi eksperci MIS, agronomi i inżynierzy rolni, inżynierzy głównych dostawców, konstruktorzy i technolodzy zakładu.W wyniku nowego podejścia do projektowania i produkcji wzrosła niezawodność i ekonomiczność ciągnika. Każdy węzeł przeszedł kompleksową analizę jakości i testowanie.

Nacisk na człowieka

W kabinie stworzono przyjemny mikroklimat: niski poziom hałasu, ochronę przed słońcem i kurzem, szeroki widok. Kabina ciągnika K-525 wyposażona jest w polepszony system sterowania Kommandpost, Joystick sterowania automatycznego KP, przyciski sterowania EHR, zawieszenie i 4 hydrolinii znajdują się na podłokietniku siedzenia. Zarządzanie ciągnikiem pozwala operatorowi skoncentrować się maksymalnie na jakość wykonania operacji technologicznej, w stabilnym tempie. Praca z takim sprzętem jest komfortowa, dzięki czemu operator może w pełni wykorzystać potencjał maszyny nie martwiąc się niedogodnościami.

Korzystając ze strony akceptujesz politykę prywatności i jej postanowienia oraz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych w związku z postanowieniami RODO. ZGODA